Leírás
125ccm, 4 sebességes manuális váltó
Elöl-hátul tárcsafékes, kezdő motorozáshoz, normál, hobbi célra
Motor: 1 hengeres, Négyütemű
Hűtés: Léghűtés
Lökettérfogat: 124ccm
Max. nyomaték: 8.5Nm 5000r/min
Max. teljesítmény: 5.8kW (8LE) 7500r/min
Max. sebesség: 60km/h
Gyújtás: CDI
Indítás: Berúgókar
Sebességváltó: Manuális 4 sebességes
Kerék: Acélfelni
Első fék: Tárcsafék
Hátsó fék: Tárcsafék
Gumiméret elöl: 70/100-17
Gumiméret hátul: 90/100-14
Lengéscsillapító elöl: 2db Hidraulikus
Lengéscsillapító hátul: 1db Hidraulikus
Kerék meghajtás: Lánc
Üzemanyag: 95 okt. Benzin
Tank: 3.8 Liter
Nettó tömeg: 65kg
Max. terhelés: 70kg
Hosszúság: 178cm
Szélesség: 78cm
Magasság: 101cm
Ülés magasság: 78cm
Szállítható személy: 1
Színválaszték:
Kérdése van a termékkel kapcsolatban?
Köszönöm. Jelenleg castrol 10W50 4T racing ( kifejezetten motorhoz ) nedves kluplunghoz való olajat használok. Elöző olajat amit beleraktam Motul 10W40 4T, nem ajánlom mert csere után közvetlenül használat közben nem lehetett a motort üresbe rakni. Első alkalom után le is cseréltem az emlitett castrol olajra. Ezzel most használható bár még mindig nezen található az üres.. 🙁 A motorba alig van 5h gyerek modba használva. Egyébként eddig a fiam meg van elégedve a kis géppel első motornak tökéletes választás.
(egy elégedett vásárló)
Én mindenkinek ezeket az olajakat ajánlom, amit leírtam és ebben a viszkozitásban.
Az üressel kapcsolatban, mindegyik 110-125ccm blokknak meg kell szokni hogy nehezebb megtalálni az üres fokozatot.
Ez gyárilag ilyen, nem hibás a váltó.
Szia, karbantartás céljábol milyen tipusú olajat tudnál bele ajánlani a motorba (váltóba)?
Szia!
10W-40/4T négyütemű MOTORKERÉKPÁR OLAJ. Ez nagyon lényeges, hogy NEM autóba való olaj legyen.
Fél vagy full szintetikus való bele, pl. Castrol, Repsol, Valvoline.
Az olajcserét minden 30 üzemóránként el kell végezni.
Csak ez az egyféle olaj van a blokkba, nincs másik a váltóba.
Erről az Információk menüpont alatt is megtalálod a leírást.